Els alumnes: Lucas Carmona, Sofia Pin, Paula Gómez, Erika Pronio i Lucía Garcia de 3r d'ESO han participat  des del dia 25 de juny fins al 3 de juliol del Campus Ítaca.

El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona, i patrocinat pel Banc Santander, dirigit a estudiants de secundària. L’alumnat fa una sèrie d’activitats pedagògiques i lúdiques que tenen com a objectiu incentivar-los a continuar la seva formació un cop finalitzada l’etapa obligatòria. Alhora, el campus vol ser un espai de convivència entre alumnat d’entorns socials diversos, on s’utilitza el català com a llengua de comunicació.

Els objectius del programa són:

• Donar continuïtat als estudis post-obligatoris un cop finalitzada la formació obligatòria.
  • Esdevenir un espai de convivència entre els nois i noies participants.
  • Potenciar l’ús del català com a llengua vehicular de comunicació al Campus.

Galeria d'imatges

Enviat per admin el