Celebració del dia del medi ambient (15 de juny)

Enviat per admin el dv., 15/06/2018 - 11:00

Estem molt contents de que tota la ESO s´hagi implicat participant en les diverses activitats preparades pel professorat. Enhorabona a tothom pel treball ben fet i la vostra col.laboració. (Feu clic a "llegeix més" per veure galeries de fotos)

Us deixem aquí un tastet de les activitats d´enguany:

1r ESO. Let´s clean up Europe. Els alumnes van anar a netejar una zona de Collserola.

El divendres 15 de juny els alumnes de 1r d'ESO van participar en l'activitat Let's clean up Europe fent neteja d'un espai natural de Sant Feliu. El projecte té com a objectiu conscienciar sobre la importància de reduir la presència de residus abocats a la natura. L'associació Amics de la Natura de Sant Feliu va col·laborar amb nosaltres.

2n ESO. Taller d´esmorzar complet saludable.

3r ESO. Visita a solidança. L´alumnat va fer un recorregut per aquesta empresa.

4t ESO. Tallers sostenibles de natura i art, fotografia matemàtica,  crea el teu video i la teva cançó. Vídeo mamma mia.