Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l'evolució de la pandèmia. CAL consultar el web queestudiar.gencat.cat per possibles canvis en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Publicació al web de la llista amb puntuació provisional: 29 de maig de 2020.
  •                  Consulteu aquí el llistat amb barem provisional   (Actualitzat 02-06-2020)
    • ATENCIÓ: En aquest llistat provisional no apareix una preinscripció realitzada dins de termini, la qual apareixerà ens els llistats definitius.
  • Reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020. Si la sol·licitud no s'ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació enviant correu a iesolorda@xtec.cat. Per a més informació, poden trucar al 644 58 57 43, de dilluns a divendres.
  •  Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  •  Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d'alumnes admesos i llista d'espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula: Alumnes preinscrits amb plaça assignada a ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020.

Matrícula de continuïtat:  L’alumnat d’ESO que continua al centre ha de fer la matrícula entre el 15 de juny i el 25 de juny de 2020.

Es donarà més informació oportunament