Portes Obertes i Preinscripció ESO

(Darrera actualització: 11 de març de 2021)

Portes obertes ESO

El 8 de març a les 18:00 farem una sessió virtual en la qual resoldrem aquells dubtes que pugueu tenir del nostre centre.

Per poder-vos connectar, cal que us inscriviu prèviament mitjançant el següent formulari:

Inscripció a la sessió virtual del 8 de març de 2021

Mentrestant, per conèixer-nos i conèixer el nostre centre, us deixem els següents vídeos:

Canal Youtube de l'Institut Olorda

Preinscripció ESO:

Del 17 al 24 de març de 2021

Com a novetat, aquest any les famílies haureu de fer el procés de preinscripció de manera telemàtica.

El Departament d’Educació ha posat a disposició de les famílies un nou web de preinscripció per:

• donar resposta als dubtes més sovints que es plantegen les famílies a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles

• accedir a la sol·licitud de preinscripció i consultar dades per tramitar-la (del 17 de març al 24 de març de 2021)

Per als estudis de l’ESO, es pot accedir des d’aquest enllaç Nou web de preinscripció de l’ESO, des d’on també es poden consultar les dates claus del calendari de preinscripció.

El vídeo Com has de fer la preinscripció escolar en línia explica que hi haurà dos tipus de sol·licitud:

• electrònica

• en suport informàtic

I aconsella realitzar la sol·licitud electrònica, per a la qual haureu d’usar una identificació digital (IdCAT Mòbil, Cl@ve, T-CAT o DNI electrònic).

Si no en teniu, abans de la preinscripció podeu sol·licitar gratuïtament l’id-CAT Mòbil. És molt fàcil: només necessiteu el DNI o TIE, la Targeta Sanitària Individual, i el mòbil. Per veure el procés a seguir, podeu mirar aquests 2 vídeos: Què és i com aconseguir el certificat digital IdCAT Mòbil (a partir del minut 0:37, amb opció presencial no possible) i IdCAT Mòbil (entre els minuts 1:05 i 1:19).

També s’aconsella preparar digitalment la documentació necessària que haureu d’aportar. En el vídeo Com pots digitalitzar documents per als tràmits en línia trobareu una forma senzilla de preparar-los correctament.

Per emplenar la sol·licitud de preinscripció, també us caldrà l'identificador de l'alumne (IDALU). Per obtenir-lo, es pot sol·licitar amb l'IdCAT Mòbil des d'aquest enllaç (podeu mirar aquest tutorial).

11 de març: Oferta inicial de places d'ESO per al curs 2021-22

En l'enllaç anterior es pot consultar l'oferta inical de places.