Portes Obertes i preinscripció de Batxillerat

(Darrera actualització: 20 d'abril de 2022)

Del 20 al 26 d'abril de 2022: Presentació de sol·licitud de preinscripció

Cliqueu aquí per fer la presentació de la sol·licitud de la preinscripció de BATXILLERAT per al curs 2022-23

Per a més informació, cliqueu aquí

19 d'abril de 2022: Oferta inicial BATXILLERAT

Aquí podeu consultar l'oferta inicial de places de BATXILLERAT per al curs 2022-23

Municipis de la zona de l'Institut Olorda per cursar el Batxillerat Artístic

A l'Institut Olorda ofertem dues línies de Batxillerat Artístic.

Això dóna opció a què l'alumnat que no és de la nostra zona d'influència pugui obtenir una plaça per cursar el Batxillerat Artístic, malgrat no ser de la zona.

De tota manera, perquè tingueu la informació, aquí teniu els municipis adscrits per zona al Batxillerat Artístic de l'Olorda:

• Cervelló
  • Corbera de Llobregat
  • El Papiol
  • La Palma de Cervelló
  • Molins de Rei
  • Sant Feliu de Llobregat
  • Sant Vicenç dels Horts
  • Vallirana

Portes obertes de batxillerat

Dilluns 4 d'abril es farà una sessió virtual de portes obertes per al Batxillerat en la qual es presentarà el centre i es resoldran dubtes de les famílies interessades en fer la preinscripció al Batxillerat.

Recordeu que l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Olorda que vulgui estudiar Batxillerat artístic sí que ha de fer la preinscripció.

En canvi, l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Olorda que vulgui estudiar Batxillerat Científic, Tecnològic, Social o Humanístic al nostre institut, no ha de fer la preinscripció (aquest  alumnat haurà de fer la continuïtat i se'ls donarà la informació corresponent més endavant).

Per poder-vos connectar a la sessió de portes obertes us heu d'inscriure prèviament mitjançant el formulari que trobareu a continuació, juntament amb enllaços que us permetran conèixer el nostre centre.

Preinscripció batxillerat:

Del 20 al 26 d'abril de 2022

Qui haurà de fer la preinscripció?

- L'alumnat que està estudiant 4t d'ESO i vulgui cursar Batxillerat ARTÍSTIC (tant si està estudiant al nostre centre com si no).

- L'alumnat que està estudiant 4t d'ESO en un centre i vulgui estudiar Batxillerat en un centre diferent.

- L'alumnat que està estudiant Batxillerat i vulgui canviar de centre.

El Departament d’Educació ha posat a disposició de les famílies el web de preinscripció de Batxillerat per:

• donar resposta als dubtes més freqüents que es plantegen les famílies a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles

• accedir a la sol·licitud de preinscripció i consultar dades per tramitar-la (del 20 al 26 d'abril de 2022)

• També es poden consultar les dates claus del calendari de preinscripció.

També explica que hi ha dos tipus de sol·licitud:

• electrònica

• en suport informàtic

S'aconsella realitzar la sol·licitud electrònica, per a la qual haureu d’usar una identificació digital (IdCAT Mòbil, Cl@ve, T-CAT o DNI electrònic).

Si no en teniu, abans de la preinscripció podeu sol·licitar gratuïtament l’id-CAT Mòbil. És molt fàcil: només necessiteu el DNI o TIE, la Targeta Sanitària Individual, i el mòbil. Per veure el procés a seguir, podeu mirar aquest Videotutorial IdCAT Mòbil

També s’aconsella preparar digitalment la documentació necessària que haureu d’aportar.