(Darrera actualització: 21 de març de 2023)
Municipis de la zona de l'Institut Olorda per cursar el Batxillerat Artístic
A l'Institut Olorda ofertem dues línies de Batxillerat Artístic.
Això dóna opció a què l'alumnat que no és de la nostra zona d'influència pugui obtenir una plaça per cursar el Batxillerat Artístic, malgrat no ser de la zona.
De tota manera, perquè tingueu la informació, aquí teniu els municipis adscrits per zona al Batxillerat Artístic de l'Olorda:
- Cervelló
- Corbera de Llobregat
- El Papiol
- La Palma de Cervelló
- Molins de Rei
- Sant Feliu de Llobregat
- Sant Vicenç dels Horts
- Vallirana
Vídeo promocional batxillerat artístic:
Portes obertes de batxillerat
Aquest any recuperem les portes obertes de manera presencial.
Així, el 17 d'abril a les 17:30 es faran les portes obertes de Batxillerat a l'institut.
Recordeu que l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Olorda que vulgui estudiar Batxillerat artístic sí que ha de fer la preinscripció.
En canvi, l'alumnat de 4t d'ESO de l'Institut Olorda que vulgui estudiar Batxillerat Científic, Tecnològic, Social o Humanístic al nostre centre, no ha de fer la preinscripció (aquest alumnat haurà de fer la continuïtat i se'ls donarà la informació corresponent més endavant).
Preinscripció batxillerat:
Del 19 al 25 d'abril de 2023
Qui haurà de fer la preinscripció?
- L'alumnat que està estudiant 4t d'ESO i vulgui cursar Batxillerat ARTÍSTIC (tant si està estudiant al nostre centre com si no).
- L'alumnat que està estudiant 4t d'ESO en un centre i vulgui estudiar Batxillerat en un centre diferent.
- L'alumnat que està estudiant Batxillerat i vulgui canviar de centre.
El Departament d’Educació ha posat a disposició de les famílies el web de preinscripció de Batxillerat per:
-
donar resposta als dubtes més freqüents que es plantegen les famílies a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles
-
accedir a la sol·licitud de preinscripció i consultar dades per tramitar-la (del 19 al 25 d'abril de 2023)
-
També es poden consultar les dates claus del calendari de preinscripció.