A continuació els informem d’algunes qüestions referents al primer dia del curs ( dilluns 13 de setembre):
1- L’alumnat només assistirà a la tutoria indicada en el següent horari:

8.00h-10h 1r ESO

9:00h-10h 2n ESO

10h-11h 3r ESO

11,30h-12,30h 4t ESO

12,30h-13,30h 1r BAT

13,30h-14,30h 2n BAT

2- L’entrada al centre (el dia 13 de setembre) es farà per la porta del costat del pàrquing ( c/ Carles Buigas). El tutor de cada grup els informarà el dia 10 de setembre, a travès d’un mail, al grup-classe que pertany el seu/-va fill/-a. A partir de dimarts 14 l'alumnat assistirà segons l'horari establert.

3- El material necessari per aquest dia és fulls o llibreta, bolígraf per tal d’apuntar horari, etc. A l’alumnat d’ESO els entregarem l’agenda al INS.

4- També han de lliurar el primer dia els deures d’estiu que hagin fet.

5- L’alumnat que estigui vacunat ha d’entregar al tutor/-ra el certificat de vacunació covid-19 imprès. Cal tenir constància d’aquesta informació ja que l’alumnat que tingui la pauta de vacunació complerta no es considerarà contacte estret en cas de positiu al grup i no haurà de fer quarantena. Es considera que la pauta de vacunació està complerta després de dues setmanes de la 2a dosi. En cas que el dia 13 de setembre la pauta de vacunació no sigui complerta, caldrà que entreguin el certificat de vacunació al tutor/-ra en el moment que ho sigui.

6- Cal entrar al centre amb mascareta (portar-ne una de recanvi sempre per si es trenca la que porten).

7- Per poder entrar al centre NO s’ha de tenir cap dels següents símptomes:

-Febre o febrícula>37,5ºC
-Tos
-Dificultat per a respirar
-Mal de coll*
-Refredat nasal*
-Fatiga, dolors musculars i/o mal de cap
-Mal de panxa amb vòmits o diarrea
-Pèrdua d’olfacte o gust (infants grans i adolescents)

* Com que el mal de coll i el refredat nasal (amb o sense mocs) són molt habituals en infants, només s’haurien de considerar símptomes potencials de covid-19 quan també hi ha febre o altres manifestacions de la llista de símptomes. Cal tenir present que la variant delta cursa més freqüentment que les variants anteriors amb rinorrea, odinofàgia i cefalea.

• La família/els tutors (o el mateix/a alumne/a si té 16 anys o més) han de verificar, abans d’anar a l’escola, l’estat de salut de l’alumne/a i comprovar que no tingui una elevació de la temperatura superior a 37,5ºC ni l’aparició de cap altre símptoma de la taula de símptomes.

Properament penjarem a la web el «Pla d’organització 2021-22» amb la informació corresponent als protocols per COV-19 del nostre centre.

A continuació els posem l'enllaç a la carta dels consellers d’educació i salut adreçada a les famílies referent a la vacunació.

Els desitgem un bon curs 21-22.

Equip directiu