(Darrera actualització: 16 d'abril de 2024)

Preinscripció Batxillerat:

Aquí podeu consultar l'oferta inicial de places de BATXILLERAT per al curs 2024-25

Preinscripció Batxillerat:

Del 18 al 25 d'abril de 2024

Qui haurà de fer la preinscripció?

- L'alumnat que està estudiant 4t d'ESO i vulgui cursar Batxillerat ARTÍSTIC (tant si està estudiant al nostre centre com si no).

- L'alumnat que està estudiant 4t d'ESO en un centre i vulgui estudiar Batxillerat en un centre diferent.

- L'alumnat que està estudiant Batxillerat i vulgui canviar de centre.

El Departament d’Educació ha posat a disposició de les famílies el web de preinscripció de Batxillerat per:

• donar resposta als dubtes més freqüents que es plantegen les famílies a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles

• accedir a la sol·licitud de preinscripció i consultar dades per tramitar-la (del 18 al 25 d'abril de 2024)

• També es poden consultar les dates claus del calendari de preinscripció.

Municipis de la zona de l'Institut Olorda per cursar el Batxillerat Artístic

A l'Institut Olorda també ofertem el Batxillerat Artístic, amb més d'una línia.

Això dóna opció a què l'alumnat que no és de la nostra zona d'influència pugui obtenir una plaça per cursar el Batxillerat Artístic, malgrat no ser de la zona.

No obstant això, els municipis adscrits per zona al Batxillerat Artístic de l'Olorda són:

• Cervelló

• Corbera de Llobregat

• El Papiol

• La Palma de Cervelló

• Molins de Rei

• Sant Feliu de Llobregat

• Sant Vicenç dels Horts

• Vallirana

Portes obertes de batxillerat

El 8 d'abril a les 18:00 es faran les Portes obertes per a Batxillerat, que seran de manera presencial.

(Formulari d'assistència)

Municipis de la zona de l'Institut Olorda per cursar el Batxillerat Artístic

A l'Institut Olorda ofertem el Batxillerat Artístic.

De tota manera, perquè tingueu la informació, aquí teniu els municipis adscrits per zona al Batxillerat Artístic de l'Olorda:

• Cervelló

• Corbera de Llobregat